Jouw e-mails zijn niet winstgevend (genoeg)?

Jouw e-mails zijn niet winstgevend (genoeg)?

Jouw e-mails zijn niet winstgevend (genoeg)?

Kies voor onweerstaanbare e-mails die aanzetten tot actie!

Raak jouw lezer in het hart en geniet van het resultaat.

Beland in het hart, niet in de spambox

E-mails moeten raken, prikkelen en vervolgens aanzetten tot actie. Wanneer ik mijn inbox open, lijken veel bedrijven niet te weten hoe zij een sterke e-mail schrijven:

1. De titel is niet spannend.
2. De e-mails zijn veel te lang.
3. De prikkel om actie te ondernemen ontbreekt.
4. De lezer heeft helemaal niets aan de e-mails.

Het resultaat: een enkeltje naar de prullenbak.

Zorg altijd voor e-mails waar mensen wel warm van worden. Een blije lezer en een winstgevende e-mail!

Een winstgevende e-mail:

1. Heeft een onweerstaanbare titel
2. Heeft meerwaarde en helpt de lezer verder.
3. Verkoopt (in)direct jouw product of dienst.

Resultaat: winstgevende e-mails!

Ook voor jou ligt een winstgevende e-mail binnen handbereik. Reserveer vrijblijvend een plekje in mijn agenda en ik leg jou graag uit hoe dit werkt.


Stop nu met geldverspilling

Misschien besteed je nu al geld aan het versturen van e-mails, maar zie je geen resultaat. Slechte mails doen veel met je bedrijf:

❌ Slechte reputatie

Een slechte mail zorgt voor een onbehaaglijk gevoel bij de ontvanger. Het vertrouwen in jouw bedrijf neemt af.

❌ Weinig leads of aankopen

De mails leveren weinig of helemaal niets op.

❌ Het aantal e-mailadressen op jouw maillijst neemt af.

Mensen schrijven zich uit voor jouw mails.

Dit moet anders en kan ook zeker anders. Reserveer direct een plekje in mijn agenda en ik leg je uit hoe het werkt.

Het gesprek is alleen geschikt voor mensen die er echt voor willen gaan. Er zijn maar een beperkt aantal plekken per maand beschikbaar.


Reviews van klanten

β€œ
Laurence de Wilde
Business owner 51Designs

Werk al een tijd samen met Sander aan verschillende projecten. Ik kan er altijd van uit gaan dat zijn werk op tijd aangeleverd is. Sander is een man van zijn woord πŸ‘Œ

β€œ
Karin Groot
Communicatieadviseur – UnivΓ© Noord-Holland

Wij hebben Sander diverse teksten laten schrijven voor onze organisatie, van interviews tot blogs over producten – de ene tekst wat informeler dan de ander. Het fijne van Sander’s schrijfstijl is dat hij de soms wat zwaardere of lastige onderwerpen toegankelijk maakt. Zo bouwt hij een brug tussen verhaal en publiek, iets waar wij precies naar op zoek waren.

β€œ
Peter van Limbeek
Ceo at Bright Brown

Van niets iets maken is al knap, maar als je dat kan met het schrijven van teksten vind ik dat extra knap. En dat is wat mij betreft precies de meerwaarde van Sander. Sander schrijft best veel voor ons en heeft vaak aan een aantal steekwoorden genoeg om er een pakkende tekst van te maken. En of hij nou wel of geen affiniteit heeft met het onderwerp, hij zorgt er telkens voor dat het voor de lezer tΓ³ch interessant leesvoer is.

β€œ
Evelien ter Ellen
Owner Arts & Oranges

Ik mocht de afgelopen tijd samenwerken met Sander bij het maken van premium content. Sander is punctueel, georganiseerd, helder in communicatie, spreekt verwachtingen uit en is flexibel wanneer nodig. Hij neemt de tijd om zich in te lezen en voor te bereiden, zodat hij echt en oprecht kan communiceren vanuit de klant. Een copywriter pur sang. Deze samenwerking krijgt een vervolg!

β€œ
Mariska Meendering – Van Dasselaar
Inside Sales & Marketing

Na ons korte contact op Linkedin vorige week je e-book mogen ontvangen, waarvoor dank! Bij The Inside zijn we momenteel bezig met een nieuwe website (bouwwerk is klaar, de content zo goed als.) En voor mijn finishing touch op de teksten mistte ik de ervaring en feeling met schrijven, maar door dit e-book lukt het me wel! Bedankt voor de goeie tips en ik kijk nu al uit naar de extra tips die je gaat sturen! 😊

β€œ
Freek Verbeet
Health professional en coach

Ik heb je e-book helemaal gelezen, omdat ik schrijven ontzettend leuk vind. Door jou ben ik zinnen korter gaan maken. Zelfs gaan kijken naar taalniveau B1. Je beschrijft interessante tips. Vooral pakkend en doorslaggevend voor een tekst. Een eerlijk advies over bepaalde stijlen en niet standaard kiezen voor één stijl. Ben meteen begonnen met de persona. Zo kwam ik erachter dat ik 4-5 jaar geleden te wetenschappelijk schreef. Tof. Vooral het voorbeeld met de Senz-paraplu. Zoiets wil ik ook gaan toepassen bij mijn diensten. Aangezien ik weet welke probleemgebieden/pijnpunten mijn doelgroep heeft.

  • 1

    Boek een plekje in mijn agenda

    In een online gesprek kijken wij wat jij op dit moment al doet aan mailing. Vervolgens zoomen we in op jouw behoefte en ideale situatie.

    Dit gesprek levert jou het volgende op:

    βœ… Samen nemen wij door waar je nu staat en wat er beter kan. Je krijgt zicht op de kansen!

    βœ… In slechts 30 minuten tijd heb jij al antwoord op jouw vragen.

    βœ… Het gesprek is vrijblijvend. Je zit nergens aan vast.

    βœ… Een plan van aanpak om te starten met het verzenden van winstgevende E-mails.

  • 2

    Kijk wat bij je past

    Na de kennismaking kijken we wat er precies bij jou past en welke werkwijze zorgt voor winstgevende e-mails.

  • 3

    Geniet van winstgevende E-mails!

    Wanneer de doelgroep, de strategie en de planning duidelijk zijn, is het zaak om de e-mails te schrijven. Vervolgens geniet jij van het resultaat!

Klanten op een rijtje


Schrijf in no-time winstgevende e-mails!

Natuurlijk wil jij af van een ‘leuk tekstje’ en snak jij direct naar onweerstaanbare teksten… Met dit E-book leer jij hoe je van een lezer een klant maakt!

Stop met het verspillen van tijd en geld aan teksten die niks opleveren! Dit E-book leert jou hoe jij winstgevende teksten schrijft!

Na het lezen van dit gratis e-book weet jij:

βœ… Hoe jij winstgevende teksten schrijft.

βœ… Hoe je afscheid neemt van een zinloos
‘leuk tekstje’.

βœ… Hoe je met minder tekst een krachtigere
boodschap overbrengt.