Leer in no time winstgevende teksten schrijven

Leer in no time winstgevende teksten schrijven

Leer in no time winstgevende teksten schrijven

Maak van een lezer een klant!

Neem geen genoegen met een ‘leuk tekstje’…

Veel bedrijven doen maar wat op het gebied van tekst. Dit is een verspilling van tijd, geld en energie. Na een tijdlang zwoegen staat er een tekst, maar wat levert het op? Precies, weinig tot niks. Misschien zit jij daar op dit moment ook mee in je maag. Of heb je helemaal geen idee waar te beginnen. Dan is het de hoogste tijd voor verandering…

Na het lezen van dit gratis E-book weet jij:

✅ Hoe je winstgevende teksten schrijft.

✅ Hoe je afscheid neemt van een zinloos ‘leuk tekstje’.

✅ Hoe je met minder tekst een krachtigere boodschap overbrengt.

Reviews

Freek Verbeet
Health professional en coach

Ik heb je e-book helemaal gelezen, omdat ik schrijven ontzettend leuk vind. Door jou ben ik zinnen korter gaan maken. Zelfs gaan kijken naar taalniveau B1. Je beschrijft interessante tips. Vooral pakkend en doorslaggevend voor een tekst. Een eerlijk advies over bepaalde stijlen en niet standaard kiezen voor één stijl. Ben meteen begonnen met de persona. Zo kwam ik erachter dat ik 4-5 jaar geleden te wetenschappelijk schreef. Tof. Vooral het voorbeeld met de Senz-paraplu. Zoiets wil ik ook gaan toepassen bij mijn diensten. Aangezien ik weet welke probleemgebieden/pijnpunten mijn doelgroep heeft.

Mariska Meendering – Van Dasselaar
Inside Sales & Marketing

Na ons korte contact op Linkedin vorige week je e-book mogen ontvangen, waarvoor dank! Bij The Inside zijn we momenteel bezig met een nieuwe website (bouwwerk is klaar, de content zo goed als.) En voor mijn finishing touch op de teksten mistte ik de ervaring en feeling met schrijven, maar door dit e-book lukt het me wel! Bedankt voor de goeie tips en ik kijk nu al uit naar de extra tips die je gaat sturen! 😊

Peter van Limbeek
Ceo at Bright Brown

Van niets iets maken is al knap, maar als je dat kan met het schrijven van teksten vind ik dat extra knap. En dat is wat mij betreft precies de meerwaarde van Sander. Sander schrijft best veel voor ons en heeft vaak aan een aantal steekwoorden genoeg om er een pakkende tekst van te maken. En of hij nou wel of geen affiniteit heeft met het onderwerp, hij zorgt er telkens voor dat het voor de lezer tóch interessant leesvoer is.

Karin Groot
Communicatieadviseur – Univé Noord-Holland

Wij hebben Sander diverse teksten laten schrijven voor onze organisatie, van interviews tot blogs over producten – de ene tekst wat informeler dan de ander. Het fijne van Sander’s schrijfstijl is dat hij de soms wat zwaardere of lastige onderwerpen toegankelijk maakt. Zo bouwt hij een brug tussen verhaal en publiek, iets waar wij precies naar op zoek waren.

Een aantal tips uit het E-book

Tip 1: Minder woorden, krachtigere boodschap.

Schrap woorden die niks toevoegen. Denk aan woorden als ‘er’, ‘nog’ en ‘wel’.

Tip 2: powerwoorden

Gebruik powerwoorden. Het e-book bevat woorden die je gebruikt om je lezer in actie te laten komen. Hierdoor breng je de conversie van bijvoorbeeld je mailinglist omhoog.

Tip 3: Vertel hoe je de worst maakt. Lezers willen weten hoe je iets
doet. Transparantie is iets goeds. Zo wek je vertrouwen.

Dit is slechts een voorproefje van wat er in het E-book staat. Lees vooral verder voor de ultieme tips op weg naar winstgevende teksten.

Klanten op een rijtje