Over mij
Een onweerstaanbare tekst is pure winst
Veel bedrijven slaan de plank mis door genoegen te nemen met een ‘leuk tekstje’. Dat moet en kan in mijn ogen veel beter. Daarom zet ik mij elke dag in voor teksten die raken, prikkelen en op die manier winst opleveren.
Op een onderscheidende tekst kun je bouwen
Als scholier en student voelde ik al een enorme liefde voor schrijven. Dit resulteerde in mijn eigen reisverslagen, sportverslagen en blogs. Ik kreeg tijdens mijn studententijd de kans om voor dagbladen en bedrijven te schrijven. Wanneer ik net dat beetje extra aandacht aan mijn teksten gaf, merkte ik dat de teksten mensen in actie lieten komen. Teksten die niks opleveren zijn echt een gemiste kans… Het is zonde van de tijd en moeite. Met mijn manier van schrijven wil ik het verschil maken. Niet door van de daken te schreeuwen dat ‘je de beste bent’, maar door het onderscheidend vermogen van een organisatie te benoemen. Met mijn specifieke schrijfstijl maak ik van een lezer een klant.
Tijd voor actie!
Je hoort vast wel eens dat iemand ‘leuk’ kan schrijven. Is dit genoeg om teksten te schrijven die je ideale klant raken? Ik denk van niet. Een ‘leuk tekstje’ is toch wel wat anders dan een winstgevende tekst. Een tekst moet raken en mensen in actie laten komen. Jouw ideale klant moet zich aangesproken voelen. Alleen zo maak je van een lezer een klant.
Wil jij maximale impact maken met winstgevende teksten? Dan ga ik graag het gesprek met jou aan!
Hoe ik zorg voor meer winst
Zwakke teksten zorgen voor imagoschade. Daarnaast is het een verspilling van tijd en geld. Misschien herken jij dit wel of wil je voorkomen dat deze situatie ontstaat. Door jouw boodschap anders te formuleren geniet jij WEL van winstgevende teksten. Minder stress, geen verspilling van tijd en meer winst!
Schrijf in no time teksten die van lezers klanten maken!
Stop met het verspillen van tijd en geld aan teksten die niks opleveren! Dit E-book leert jou hoe jij winstgevende teksten schrijft!
Na het lezen van dit gratis e-book weet jij:
✅ Hoe jij winstgevende teksten schrijft.
✅ Hoe je afscheid neemt van een zinloos
‘leuk tekstje’.
✅ Hoe je met minder tekst een krachtigere
boodschap overbrengt.