
Wanneer gebruik je een komma? Uitgebreide handleiding!
28 februari 2021
Misschien weet je niet hoe jij je product op een goede manier in de schijnwerpers moet zetten. Door krachtige storytelling laat ik de meerwaarde van jouw product of dienst naar voren komen. Zo onderscheid jij je van de massa.
Een saaie tekst is hetzelfde als een ei zonder zout. Daar zit geen smaak aan. Huh, wat een ei met teksten te maken heeft? Nou, een tekst zonder enig karakter in zijn donder is ook niet aantrekkelijk. Lezers blijven emotieloos. Het resultaat is dat ze je product of dienst niet kopen. Dat kan beter!
Voor het schrijven begint, kijken we naar tone of voice, doelgroep, structuur en inhoud van de tekst. Dit komt het schrijfproces ten goede. Op deze manier sluit de tekst perfect aan bij de doelgroep.
Tijd om te schrijven. Met de doelgroep en het merkverhaal in gedachten, schrijf ik krachtige, pakkende teksten die mensen in actie laten komen.
Bij iedere feedbackronde besteden we aandacht aan tone of voice, structuur en woordkeuze.
Er staat een tekst die helemaal naar wens is. Een tekst die letterlijk voor je werkt!
Weet in 30 minuten hoe we jouw teksten onweerstaanbaar maken!