Copywriting

Copywriting

Copywriting

Copywriting

Door krachtige storytelling laat ik de meerwaarde van jouw product of dienst naar voren komen. Zo onderscheid jij je van de massa. Van een sterke SEO-tekst tot een onweerstaanbare LinkedIn post.

Klanten die nu genieten van onweerstaanbare teksten

25+

  • 1

    Weet voor wie je schrijft

    Voor het schrijven begint, kijken we naar tone of voice, doelgroep, structuur en inhoud van de tekst. Dit komt het schrijfproces ten goede. Op deze manier sluit de tekst perfect aan bij de doelgroep.

  • 2

    Schrijfproces

    Tijd om te schrijven. Met de doelgroep en het merkverhaal in gedachten, schrijf ik krachtige, pakkende teksten die mensen in actie laten komen.

  • 3

    Feedbackronde

    Per project werk ik met meerdere feedbackrondes. Bij grote projecten, zoals het schrijven van teksten voor een complete website, zijn 3 feedbackrondes gebruikelijk. Eerst kijken we naar inhoud en structuur. Vervolgens is het tijd voor de tone of voice. Bij de laatste feedbackronde besteden we tijd aan de call to actions en zetten we de puntjes op de i.

  • 4

    Definitieve oplevering

    Na de feedbackrondes pas ik aan waar nodig. Zo staat er een tekst die helemaal naar wens is. Opleveren doe ik via Word. In overleg is het mogelijk om de teksten ook direct op een website of een ander platform te zetten.

SEO Cases

Wanneer gebruik je een komma? Uitgebreide handleiding!

28 februari 2021

Webteksten schrijven: Schrijf direct een goed verhaal

28 februari 2021

Zo houd je een interview: 4 interview tips

28 februari 2021

Zo schrijf jij direct een waardevolle blog!

28 februari 2021

Brainstormen over jouw teksten?

Weet in 30 minuten hoe we jouw teksten onweerstaanbaar maken!


Doei saaie tekst.
Hoi onweerstaanbare tekst.

Een saaie tekst is hetzelfde als een ei zonder zout. Daar zit geen smaak aan. Huh, wat een ei met teksten te maken heeft? Nou, een tekst zonder enig karakter in zijn donder is ook niet aantrekkelijk. Lezers blijven emotieloos. Het resultaat is dat ze je product of dienst niet kopen. Dat kan beter!

  • Copywriting

    Lees meer >

  • Contact

    Lees meer >

  • Brainstormsessie

    Lees meer >

Of lees een blog.

Wanneer gebruik je een komma? Uitgebreide handleiding!

28 februari 2021

Webteksten schrijven: Schrijf direct een goed verhaal

28 februari 2021

Zo houd je een interview: 4 interview tips

28 februari 2021

Zo schrijf jij direct een waardevolle blog!

28 februari 2021